O medo que levo
Às vezes pensas que nom pode passar qualquer cousa pior…e o Universo pensa que esse pensamento era um reto e ao girar a seguinte esquina… Ler máis »O medo que levo
Às vezes pensas que nom pode passar qualquer cousa pior…e o Universo pensa que esse pensamento era um reto e ao girar a seguinte esquina… Ler máis »O medo que levo
Hoje quero trazer o meu recompilatório de podcast ou áudios que escuto. Embora só dois som em galego-português do sul ou do atlântico sul, e… Ler máis »Podcast